• English
    • Bahasa Indonesia
  • English 
    • English
    • Bahasa Indonesia
  • Login
View Item 
  •   UMKT-DR Home
  • Faculties and Schools
  • Faculty of Economics and Politics
  • Management
  • S1 Final Projects
  • View Item
  •   UMKT-DR Home
  • Faculties and Schools
  • Faculty of Economics and Politics
  • Management
  • S1 Final Projects
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pengaruh IKlan Terhadap Volume Penjualan Garam Beryodium pada Perusahaan Adipati Karyasa di Samarinda

Thumbnail
View/Open
Skripsi (2.511Mb)
Date
1994
Author
Hidayah, Taufik
Bustamin, Abdullah
Arifin, Zainal
Metadata
Show full item record
Abstract
Perusahaan Garam Beryodium ini dalam operasinya untuk meningkatkan volume penjualan dengan menggunakan sistem promosi dengann iklan untuk mendapatkan profit guna menjamin kontiunitas perusahaan dan apabila perusahaan tidak mampu menjual produksinya di pasaran maka perusahaan tidak bisa berkembang
URI
https://dspace.umkt.ac.id//handle/463.2017/1211
Collections
  • S1 Final Projects
UMKT-DR  © 2018  Universitas Muhammadiyah Kalimantan Timur
Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of UMKT-DRCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login
UMKT-DR  © 2018  Universitas Muhammadiyah Kalimantan Timur
Contact Us | Send Feedback