• English
    • Bahasa Indonesia
  • English 
    • English
    • Bahasa Indonesia
  • Login
View Item 
  •   UMKT-DR Home
  • Faculties and Schools
  • Faculty of Economics and Politics
  • Management
  • S1 Final Projects
  • View Item
  •   UMKT-DR Home
  • Faculties and Schools
  • Faculty of Economics and Politics
  • Management
  • S1 Final Projects
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Peranan Media Massa dan Personal Selling dalam Meningkatkan Volume Penjualan Susu SGM 2 pada PT. Sumber Indah Anekasari

Thumbnail
View/Open
Skripsi (2.203Mb)
Date
1994
Author
Suriani, Tuti
Siburian, P.
Effendi, Aji Sofyan
Metadata
Show full item record
Abstract
Dalam hal in Penyelenggaran Pemasaran susu SGM 2 oleh PT. Sumber Indah Aneka Sari ditentukan bagaimana sistem/cara dari pemasaran barang tersebut dengan alat-alat yang ada sebagai penunjang, antara lain media massa melalui radio, surat kabar, majalah dan slide, serta juga penjualan perorangan secara efektif.
URI
https://dspace.umkt.ac.id//handle/463.2017/1212
Collections
  • S1 Final Projects
UMKT-DR  © 2018  Universitas Muhammadiyah Kalimantan Timur
Contact Us | Send Feedback
 

 

Browse

All of UMKT-DRCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login
UMKT-DR  © 2018  Universitas Muhammadiyah Kalimantan Timur
Contact Us | Send Feedback